16 Haziran 2010 Çarşamba

Starbucks 2 :)

Allah'ın sopası yok diye bir deyim vardır. Hayatımızda da en çok karşımıza çıkan deyimdir bilir misiniz? İşte benim başıma gelen de bu!

En son gereksiz bulduğum, hatta hiç sevmediğim Starbucks'lar, elektrik kesintisi konusunda bana yoldaş olmuş, beni epeyce de utandırmışlardı.
Ama bu onlara yetmemiş olmalı ki, gerisini getirdiler!

2 hafta önce Bodrum'a gitmemiz gerekti. Cumartesi sabahı arabayla çıktık yola. Sabahın çok erken saati olduğundan kimse ayılamamıştı haliyle. Önce arabayı ben kullanayım dedim. Murat hiç olmazsa sabah uyuyabilir diye. Neyse çıktık, gidiyoruz. 1 saat geçti, 2 saat geçti. Şehirlerarası araba kullananlar bilir, yollarda in cin top oynar genellikle. Bağdat Caddesinde gider gibi değildir yani. Derken 3 saat geçti, benim yavaş yavaş kahve molam gelmeye başladı. Ama nerede içmek gerek? Heryerin kahvesi de güzel olmuyor hani.

Birden aklıma birşey geldi! Susurluk civarlarında tesisler var, orada da Starbucks olması lazım! Ben heyecanlı vaziyette tabela aramaya başladım, kaç kilometre kaldı bakmak için.
Ama Starbucks benden öcünü alamamış, tabela gelmez! Resmen acı çektiriyor :)
Yaklaşık yarım saat sonra tabela göründü: Tesislere yaklaşık 1 saat!
Bu sefer de başladım onu beklemeye.

En sonunda vardık. Ben çölde serap görmüş bedevi misali içeri koştum. Bu arada çalışanlar da pek güleryüzlü! Kahvemi aldım, içtim, rahatladım.

O çok beğendiğim Gloria' dan ne yolda, ne de Bodrum'da eser yok!
Yaşasın Starbucks!!!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Susurlukta kahve değil de ayran içilir benim bildiğim, susurluk dedin mi akla ilk ayran gelir. Yanlış bi tercih olmuş bence:) gerçi ayran içsen oracıkta sızabilirdin de:)
bu arada susurlukta yörsan tesislerini tavsiye ederim. yemekleri harika ve çok ucuz.

Sezin dedi ki...

Ayran içiyim de ayrı mı düşiyim? :)
Biz ayılmaya çalışıyoruz diyoruz, sen uyuşturucu tavsiye ediyosun:)
Ben ulusoy kullanıyorum bu arada.
Ayrıca senin yazıların nerde bakim?

zemberekkusu dedi ki...

Gençler durmayın yola devam..
ada maceramızla ilgili otantik bir yazı bekliyorum sizden :)