16 Haziran 2010 Çarşamba

Karpuz

Facebook sayfasında gezinirken, çok yakın bir arkadaşımın önerdiği, Bugün Ne Pişirsem adlı topluluğun sayfasına bakayım dedim.
Mantıklı olmuş. Neden derseniz; hiçbir yemeği görmek istemediğimiz şu sıcak yaz günlerinde, bize kolay tarifler sunabilir. Gerçi sayfayı açtığım gibi fırın sütlaç, ali nazik tariflerini görünce kaçasım gelmedi değil :) Kolay tarif diyoruz heeeyyy!!!

Türkiye nüfusunun yüzde doksanının benimle aynı fikirde olduğu bir mevsime girmiş bulunuyoruz. Şöyle ki; karpuz, peynir, ekmek. Yalnız karpuz keserken ellere dikkat! Benim gibi iş kazasına uğramayın :)

Bu arada bence şöyle bir grup daha kurulmalı: "Şu anda hangi meyve ve sebzenin, hatta balığın mevsimi". Eğer benim gibi ezber özürlüyseniz, bu çok işe yarayabilir. En azından vişne reçeli yapacağımız zamanı bilelim değil mi? Benden yeni girişimcilere fikir olsun. İstediğiniz gibi çalıp çırpabilirsiniz, zira noterden tasdik ettirmedim!

Çok sevgili arkadaşımız Cansın'a : Bahçendeki vişne ağaçlarından vişne istiyorum unutma. Reçel yapıp sana da vereceğim. Bu işler avantasız olmaz ;)

2 yorum:

canstin dedi ki...

gelin de toplayın o zaman ey dostlar. ben de tam ağaçtayken "ağaca dalan vaaar" diye bagırıp sırtınıza sopayı indireyim...

Sezin dedi ki...

vişneye dalan var diye baarana dalarım :)