9 Haziran 2010 Çarşamba

Kanatlı hayvanlar fobisi!

Kuşlar dahil tüm kanatlı hayvanlardan korkmak nasıldır bilir misin kardeş?
Ben hayvanseverim. Ya da öyle geçinenlerdenim. Neden derseniz; çünkü yılan dahil hiçbir hayvandan korkmam, tiksinmem ama iş kanatlılara gelince durum vahim!

Çok şeker bir kedi sahibiyiz Murat'la. Ama kedimiz Bodrum'a tatile çıktı! Annemle beraber geçtiğimiz haftasonu Bodrum'da bıraktık lokumu. Pazar geri döndük ve birden kendimizi çok yalnız hissettik. Koşa koşa petshop'a gittik akşamın altısında! Bari balık alalım dedik. Gerçi kedi gibi olmaz ama olsun. Hayvan neticede.

Neyse, bir japon bir de beta diye bir balık aldık. Yanında kumu, fanusu, gereken ne varsa. Tekrar koşa koşa evin yolunu tuttuk. Koyduk suyu fanusa, balıkları da içine. Yemek masamızın üzerine oturttuk ki, biz yemek yerken onlar da bizle otursunlar. Fakat parmağımızı cama dayıyoruz, iki balık da kaçıyor! Bizim tabi biraz moralimiz bozuldu.

Ertesi gün, sabah kalkıp piçozla portoza (balıklarımızın isimleri :) yem verelim dedik. Bir de baktık ki, artık piçozla portoz parmağımıza gelmeye başlamışlar!
Ancak beta balığı olan portoz, öylece duruyor, hiç hareket etmeden! Bana düşen balığa bakın. Meğer hayvan yer değiştirince strese girip öyle dururmuş.
Ondan sonraki gün biraz hareketlendi de, moralim düzeldi.

Kanatlı hayvanlarla konumuzun ne alakası var diyenlere: Bu beta balığı olan portoz yemek yemiyor. Onun yemeklerinin de tümünü piçoz indiriyor mideye! Ama ben petshop'a tekrar gidip de adamlara soramıyorum çünkü petshop'un bahçesinde sayısız tavuk, horoz ve bir de papağan var!!!

Bu korku bana nereden geldi, kaç yaşımdan kalan bilinç altı korkusu, şu anda bilemiyorum. Ama yolda araba kullanırken tavuk, horoz görsem, direksiyonu bırakıp gözlerimi kapamaya kalkıyorum!
Tabi insanın hayatını hayli kısıtlıyor bu durum. Ama senelerdir atamadım üzerimden.

Sonuç itibariyle, umarım haftasonuna kadar yaşar balıklarım. Yoksa bir üzüntü sebebi daha :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de kanatlı hayvan deyince sinek, arı falan sanmıştım:) niye korkuyorsun yaw tavuktan ne güzel hayvan işte, eti de güzel ohh miss:)
Ayrıca yolda arabayla giderken nerde, nasıl tavuk gördün anlamadım? senin gördüğün kedi olmasın? düşünsene E5'in ortasında tavuğun sağa sola kaçıştğını ne komik olurdu hehee:)

Sezin dedi ki...

yok be köy yollarında!
ayrıca ben senelerdir de tavuk ve hindi filan yemem bilmiomusun sen?
sende beni hiç tanıyamamışsın be arkadaşım:)