16 Haziran 2010 Çarşamba

Dünya Kupası

Haftasonu, çok sevdiğimiz arkadaşlarımız olan bir çiftle buluştuk. Hatun benim liseden çok eski arkadaşım. Kendisini (Allah'tan) çok severim. O gün bizi Dünya Kupası bitirdi!

Maç yayını veren bir mekana oturalım dedik. Beyler televizyona doğru biz oturalım da, siz de yanyana sohbet edin dediler!!! Allah razı olsun, bize de konuşmak için izin çıktı! Tam 3 saat boyunca, Dünya'dan kopuk bir şekilde maç izlediler. Neden 3 saat derseniz; Maç başlamadan yarım saat, maçı konuştular. Devre arasında tanıtıcı reklamları bile izlediler. Devre bittiğinde ise biz masadan zaten ayrılmıştık!!!

Bu arada kibarlığı da elden bırakmadılar. Konuşup güldüğümüzde, onlar da gülümsediler. Herhangi birşey sorduğumuzda, yine gülümsediler!

Biz en sonunda, bari alış-verişe gidelim de bunlar izlesin dedik. Murat'ın trans halinde tek söyleyebildiği "Fazla para harcamayın" idi :)

Dünya Kupası konusunda yazabileceğim ve şikayet edebileceğim bir yetkili kurum var mı acaba? :)

4 yorum:

Murat dedi ki...

Kupa 4 senede 1 yapılıyor hayatım olsun o kadar artık.

Sezin dedi ki...

Bak bunu yazmayı unutmuşum sevgilim :)

Adsız dedi ki...

ben de sevmiyorum artık futbolu. kaldırsınlar artık sıkıldım:)

Sezin dedi ki...

En iyisi NBA. Hem adamlar da zenci, gözümüz gönlümüz açılıyo hiç deilse :)