1 Mayıs 2010 Cumartesi

Kıbrıs ve kumar :)

Geçen sene Murat'a doğum günü hediyesi olarak Kıbrıs seyahati ısmarladım (tabi benimle birlikte:)
Rocks Hotel'de kaldık. Bilen bilir, 5 yıldızlı bir otel kendisi. Kendi kumarhanesi de var.

Neyse biz iki toy vatandaş, atladık uçağa, gittik Kıbrıs'a. Orada bizi iki yavru vatandaş karşıladı. İkisi de çok tatlı dilli, güler yüzlülerdi. Biz vardık otele. Otel personeli son derece misafirperver (tabi eşşek yüküyle para basarsan, ayaklarını bile yıkayabilirler!),son derece sevimli. Çıktık odamıza.
Bu arada odamıza çıktığımızda saat gece 1 civarı.

Biz tabi kıyafetleri değiştik, parfümleri süründük, koşa koşa kumarhaneye. Kapıdan Yavuz Seçkin'le beraber girdik. Oturduk kollu makinanın başına. Artık o makinalar kağıt parayla çalışmaya başlamışlar. Biz de paraları yükledik.
Ben gitmeden önce, sürekli giden dostlarımdan tüyoları aldım tabi! Yiyecek, içecek bedava! Bir yadan oynuyoruz, bir yandan içiyoruz. Gece sonunda acemi şansımız yaver gitti ve biz baya para kazandık. Kalktığımızda saat 6 idi!

Neyse yattık, kaktık, süper bir kahvaltı ettik ve ne yapsak diye düşünürken, biraz spor yapıp hamama ve saunaya girmeye karar verdik. İndik spor salonuna. Yürüyüş bandına çıktık. Ben, köyden indim şehire mantığıyla, yürüyüş bandında birtürlü doğru düzgün yürüyemiyorum! Bir adet Rambo belirdi birden yanımızda! Meğer hocaymış! Adam  bana baktı, sonra da etrafa baktı, meydanı boş buldu, sardırdı bana!!!
Şöyle yap, böyle yap derken, Rambo bir buçuk saatte benim pestilimi çıkardı!

Akşam oldu, biz kazandığımızdan 20 lira fazlasını kaybetmek üzere, kumar hayatımıza kısa bir süreliğine son verdik! Ama uzun lafın kısası, çok eğlenceli bir tatildi. Yine olsa yine gideriz.

Laf aramızda, dönüşte Alişan'la beraber döndük uçakta. Bu kadar da lahmacun-viski kıvamındayız yani:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok orijinal bir doğum günü hediyesi ısmarlamışsın,tebrikler!

Neyseki çok zarar etmemişsiniz 20 lira bi şey değil.
Uçakta Alişan'ın olması da güzel bi rastlantı Allah'tan İbrahim Tatlıses'le beraber gelmediniz, yoksa çiğköfte-rakı kıvamında olabilirdiniz:)