1 Mayıs 2010 Cumartesi

En sevdiğim şeeeyyy!!!

Siz de benim gibi misiniz bilmiyorum ama ben yapı marketlere gitmeye bayılıyorum :) İstinye Park'ta var mı acaba? :)
Bizim yapı marketlerimizde insan ne ararsa var. Çok amaçlılar. Matkaptan çiçeğe, ışıklı tablolardan kedi mamalarına kadar herşey! Oraları saatlerce dolaşabilirim. Veee yarın yine bir yapı markete gidiyoruz! Hemde matkap almaya!
İçinde masaj aletleri ve ses sistemi olan duş tekneleri de bir harika :) En yakın zamanda yaptırmak istiyorum açıkçası:)
Benim babam inşaat mühendisi. Dolayısıyla bu tarz yerlere olan ilgim küçüklüğümde başladı. Ailecek gittiğimizde beni sürüyerek çıkartıyordu annemle babam :)
Büyüdüm, evlendim, kendime göre bir adam bulmuşum! Matkaplara bayılır, ama çok uzun süre bakarsam sıkılır:) Ama gidince herşeyi almak ister! İkimiz, iki maraba, yapı marketlerde çok eğleniyoruz. İstinyecilere selam:)
Yalnız son zamanlarda işi biraz abarttım galiba. Çünkü aldıklarım sığsın diye kendime bir pick-up almaya karar verdim. İlk fırsatta!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İstinyeci kim bilmiyorum ama orda yapı marketi yok:)
Ben Bauhaus'a giderim genelde oto aksesuar bölümüne takılırım çok işe yarar malzemeler bulunuyor.
Bu tür yerler genelde erkeklere hitap eder ama bahçe kısımları daha çok bayanların ilgi alanı. Gerçi sen matkapları seviyormuşsun o da enteresan:)
Bu arada matkap olarak Makita, Bosch veya Dewalt öneririm. En iyi marka bunlar.