19 Mayıs 2010 Çarşamba

Düğün alışverişi..

Size zor gelen başka bir olay!!!
Ev beğenmek de pek kolay değil ancak evi ayarladıktan sonra içini döşemek kimi zaman kabusa dönüşebiliyor. Biz evlenmeden 1 sene önce evlenmeye karar verdiğimizden, ben bakınma ve bulma kısmını çok uzun bir zamana yaydım, hatta halen daha bakıyorum :)

Bakıyorsun bakıyorsun, bakmakla bitmiyor! Herşey çok güzel geliyor, hepsinden almak istiyorsun. Ama mantıklı düşünmen gerekiyor çünkü hepsini alırsan ve kısa sürede sıkılırsan atmak olmaz. E yenisini almak da olmaz zira ev dolu. Dolayısıyla içinden seçmek zorunda kalıyorsun. İşte zor kısım burası. Kendine en uyan, en güzeli diyebileceğini seçiyorsun, alıyorsun. Arkanı döndüğünde "Acaba diğeri mi daha güzeldi?" sorusu beynini kemirmeye başlıyor.

Eğer benim gibi ne istediğini gerçekten bilen bir insansan işin kolay. (Örnek vermem gerekir mi bilmem ama ben yinede vereyim: Nişan kıyafetimi kafamda çizmiştim ve onun bir yerlerde satıldığına da kendimi inandırmıştım! Modeli anneme ve Murat'a da anlattım. Biz günlerce o elbiseyi aradık ama sonunda ne oldu? Nişantaşı City's de dolanırken bir mağazanın kapısından baktım ve onu gördüm! Ve aldık tabiki :)
Ama kararsız insanların nişanlılarına Allah'tan sabır diliyorum.

Gelinlik!!! Kabusun ta kendisi. Halbuki insanın kendini en güzel hissettiği kıyafet değil midir? Doğru gelinliği bulamadığınız sürece kabustan uyanamıyorsunuz hatta ve hatta sürekli de ağlayasınız geliyor!

İşte böyle sorunları ve soruları olan arkadaşlar için yardımcı olabilecek biri var! BEN :)
Hala daha taze gelin sayılmamdan ötürü, bilgilerim de taze. Tabi sürekli piyasada olmak da yardımcı oluyor. Sorularınız için herzaman yardımcı olmaya hazırım. Bir evlilik koçu olabilecek kadar da bilgili sayılırım :)

Kendinizi üzmeyin, bunlar en güzel zamanlarınız. Bir arkadaşımdan duymuştum: Evgör diye bir olay var! Eğer bu tarz adetleriniz varsa veya öyle bir insanla evleniyorsanız işte o zaman dünyanın kaç bucak olduğunu, cennetin de cehennemin de bu dünyada olduğunu çok iyi anlıyorsunuz.

Bu arada büyük kuzenlerime mesajımdır: Evlenin artık !!! :)

Hiç yorum yok: