1 Mayıs 2010 Cumartesi

İstanbul trafiği, araç muayenesi, belediye sosyal tesisleri...

Sabahtan beri - hiç abartısız 10 saattir - trafikteyim ve tam tamına 6 tane trafik kazası gördüm! İnsanlar çıldırmış olmalı! Gençler sakin olun. Daha sıcak basmadan, hele hele ramazan gelmeden böyle araba kullanırsanız, sonumuz vahim!!!

Bu arada, araç muayeneleri, Anadolu yakasında oturanlar için, artık randevulu çalışıyor. Dudullu'daki istasyon gayet güzel işlemekte. Tabiki ben gidiyorsam, sistemlerde bozukluk, ne bileyim randevularda aksaklık olmazsa olmazdır! Ama yinede eskisinden çok daha iyi diyebilirim.

Dragos sahilde, belediyenin sosyal tesisi var. Denize sıfır, çok güzel bir yer. İçerisi alakart yemek, dışarısı fast food şeklinde çalışıyor. Fiyatları da gayet uygun. Tavsiye ederim. E tabi İstinye Park'a benzemez, zengin mekanı değil ama:) İdare ediverin artık!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Dudullu'daki muayene istasyonuna geçen hafta arabayı götürdüm. Yaklaşık 3.5 yıllık gecikmiş muayenemi yaptırmak için sabah 9 için önceden randevu almıştım. Gidince ordaki cihaza plakayı girip numara aldım biraz bekledikten sonra işlemleri halledip aracı içeri aldılar ve 10 dakkada bitti. Gayet güzel bir sistem kurmuşlar ben çok beğendim.

Dragos'taki yer de çok güzel, dediğin gibi denize sıfır ve fiyatlar da uygun. Yazın bisiklet yaparken hep önünden geçiyorum ne zaman gitsem tıklım tıklım. Yemekleri de güzel ben de tavsiye ederim.

Sezin dedi ki...

Sen bişeyi de bilme yahu!