14 Mayıs 2010 Cuma

Elektrik kesintisi!

Düne kadar Bağdat Caddesi' nde her 100 metrede bir starbucks olması benim için fazlaca gereksiz bir hadiseydi. Ennihayetinde ben sadık bir Gloria müşterisi olarak, ilk açıldıklarından beri tahmini 5 kez gitmişimdir, o da arkadaş hatrına!
Ancak dün öylesine bir gündü ki, starbucks' ları açana beşibiyerde takasım geldi!

Dün sabah, her sabah olduğundan farklı bir şekilde geç kalktım. Yüzümü yıkamaya doğru yol alırken, banyonun kapısında birden durdum. Önce sabah mahmurluğudur, birazdan geçer dedim ama baktım yok. Elektrik düğmelerine basıyorum, Allah Allah acaba ampulmü yandı derken bir de baktım ki elektrikler kesik!!!

Bunda bukadar büyütülecek ne var demeyin. Şöyle ki, evde akla gelebilecek her alet elektrikli. Ocağa kadar! Bir kahve içecek su kaynatamıyorsunuz. Veya banyoya giremiyorsunuz!

Neredeyse her apartmanın altına bir tane yerleştirecek olan starbucks' çılara işte ozaman teşekkür ettim. Giyinip koşaraktan kahvemi aldım, mutlu mesut eve dönüyorum ve bir yandan da ne kadar akıllı olduğumu, sabah sabah bunu düşünebildiğimi kendi kendime yineliyorum, apartmanıma döndüm. Evin kapısını açtım, mutfağa girdim, bir de ne göreyim? Elektrikler gelmiş!!! Ben elimde yarım litre kahveyle pek de hoş şeyler düşünmedim diyebilirim!
Ama yinede kahvemi içtim, kendime geldim.

Bir de şöylesini düşünmek gerek, ya banyo yapmam şart olsaydı, bir yere gidecek olsaydım? Bir de işin yoksa hamam ara!!!

Hiç yorum yok: