13 Nisan 2010 Salı

Yeni bir gün...

Eveet herkese günaydınlar :) Pırıl pırıl bir salı sabahı değil mi kardeşş? Lakin ben henüz hava aydınlanmadan gözlerimi açıp içtimaya hazırlandığımdan(!) bana şu an öğle vakti gibi adeta! Murat ve benim mesaimiz erken başlıyor malum.

Ben öncelike dünün şanslı izleyicilerini açıklamak isterim: Birincimiz pek değerli Sayın Pelin Hanım, ikincimiz ise pek muhterem Sayın Ömer Bey. Kendilerini, gençleri çizdikleri bu irfan dolu yolda yalnız bırakmadıklarından dolayı tebrik eder, diğer uzun oturan, geleceğin izleyicileri olacak arkadaşlarıma da seslenirim: Hey arkadaş! Senden de aynı performansı bekliyorum :)

Şimdi İspanyolca çalışmak suretiyle bir süre çekiliyorum. Ama durmak yok, yola devam! Yorumlarınızı bekliyorum.
Herkese bol kazançlı günler :)

Hiç yorum yok: