23 Nisan 2010 Cuma

Halkın içinden bir ses: normal vatandaş :)

Bu arada dünkü işim Avrupa Yakası'ndaydı. Sabah karşıya deniz otobüsüyle geçtim. Okul biteli deniz otobüsü nedir unutmuşum! Okulu da özlemişim bunu anladım.
Neyse, demem o ki, deniz otoüsü normal vatandaşa - okuldayken öğrenci akbilimiz vardı zira - ne kadar pahalıymış! Ben, memur bana deniz otobüsünü satmak istedi zannettim, meğer tek kişilik bilet satıyormuş!

Akşam dönüşte ise vapura bindim. Vapur ucuz sağolsunlar! Bir de şahane bir yenilik gelmiş. Bir makina var. İçine bozuk yada bütün paranızı atıyorsunuz, size jetonunuzu ve eğer varsa para üstünüzü veriyor! Sanırım artık gişe memurları kalkmış, eğer yanlış görmediysem. Bayıldım bu işe :)

Öte yandan, pahalı ya da ucuz, deniz yolu kullanın. Sizi çekilmez trafik angaryasından kurtarıyor. Müthiş bir olay bence..

Hiç yorum yok: