17 Nisan 2010 Cumartesi

Ah bu erkekler :)

O zaman al sana Murat: Ben de Wİİ den bahsedeceğim :)
Arkadaşlar ben yaklaşık 2 senedir koyu bir Wİİ fanatiğiyim. Harika bir alet, oynaması çok zevkli, herkese tavsiye ederim. Şimdi sizlere birkaç güzel özelliğini tanıtayım:

Öncelikle klasik oyun konsollarından en önemli farkı oyun oynarken koltuğunuzda oturmuyorsunuz. Sizi zorlada olsa hareket ettiriyor:)
İkincisi iki kişi oynuyorsanız gerçekten çok zevkli ama hırsları bir kenara bırakın yoksa kavga çıkabilir:)
Üçüncüsü Wİİ Motion Plus diye bir alet çıkardı. Siz bunu controllerınızın altına takıyorsunuz ve örnek olarak gerçekten bowling oynarken verdiğiniz falsoları verebiliyorsunuz. Çünkü alet çok hassas.


Ben Wİİ nin birçok ürününü kullanıyorum (step tahtası, wii motion plus..). Hepsinden çok memnunum. Verdiğiniz paraya değer.

Bu arada global hava durumu ve haberleri takip edebiliyorsunuz zira internet bağlantısı var.
Son aldığım oyunsa, Wİİ Sports Resort. Ok atmadan masa tenisine, bisikletten kanoya birçok oyun mevcut. Arkadaşlarla eğlenceli bir haftasonu geçirmek için birebir :)

Wİİ Fit Plus ise diğer aldığım yeni oyun. Bileniniz varsa eskisinde teker teker hareketleri seçmeniz gerekiyordu. Bunda ise kendinize bir program belirleyip ara vermeden uygulayabiliyorsunuz. Sıkı ter attırıyor ve kalori hesabı yapıyor:) Varsa evcil hayvanınızın da kilosunu ölçüyor!


Herkes almalı :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Muratla iyi kapışıyorsunuz:) Wii incelemen oldukça bilgilendirici almak isteyenler için iyi bir fikir veriyor. Ben de mi alsam acaba:)

Sezin dedi ki...

Sen çok sıskasın o yüzden sen alma ihtiyacın yok... :)

Not: Murat beni kıskandı :P