28 Nisan 2010 Çarşamba

Sabah yürüyüşü..

Sabahları boş vaktim olduğu için, bir süredir yürüyüşe çıkabiliyorum. Saat 7 civarı evden çıkıp yaklaşık 1 saat yürüyorum. Çok fazla salon sporundan hoşlanmayan bir insan olarak söyleyebilirim ki, sabah yürüyüşü cidden çok rahatlatıcı bir olay. Eğer kafanız sorunlarla meşgulse veya canınız sıkkınsa, bunların tamamını olmasa da büyük çoğunluğunu atmanıza yardımcı oluyor. Ve yalnız kalıp düşünebilmenizi sağlıyor.
Müzik çalarımla birlikte ayakkabı eskitiyoruz  :) Genelde o saatlerde işe giden vatandaşlar dışında, kuru kalabalık olmadığından, önünüze çıkan kimse de olmuyor. Dolayısıyla bedava terapi gibi birşey.

Ancak şunu söylemeliyim ki, ben bunun akşam versiyonunu da denedim. O da aynı etkiyi yaratıyor.
Eğer benim gibi vakti olan arkadaşlar varsa, bence kesin denemeliler.
Sanırım bu aralar herkesin biraz rahatlamaya ihtiyacı var!

Hiç yorum yok: