25 Nisan 2010 Pazar

Bodrum Bodrum...

Erken bir pazar sabahı, ben yine ayaktayım :) Michael Bubble dinliyorum. Bu adam gerçekten güzel söylüyor!

Artık yaz yaklaşıyor sanırım çünkü dün kısa kollularla dolaşabildik. Ancak şöylede bir durum var ki, herkes yaza bayılırken ben hiç hoşlanmıyorum. Sıcak beni pelte gibi yapıyor ve derimi sökesim geliyor. Ama ben okuldaykenki gibi veya annem gibi yazlıkçılar tabiki pek mutlu oluyor yaz mevsiminin gelmesinden! E tabi 4 ay Bodrum'da kalıp, yunuslar gibi bir hayat yaşayınca herkes sever değil mi?

Bence yaz mevsiminin sadece tatilleri güzel. Ne bileyim böyle mayolar ve şıpıdık terliklerle kumsala karşı oturup, tek aktivitenin sinek avlamak, güneşten bunalınca yellenmek ve denize girip ıslanıp çıkmak olduğu bir yaz düşüncesi bile beni heyecanlandırıyor !!!

E tabi bide Bodrum sokaklarında gezmek ve mümkünse her yaz Kenan İmirzalıoğlu'yla selamlaşmak :)

Herkese süper bir yaz diliyorum. En çok da kendime :) Ama şimdilik elimizdekilerle yetinmek mecburiyetindeyiz. Yani kısaca iyi pazarlar :)

Hiç yorum yok: