14 Nisan 2010 Çarşamba

Çok yorucu gün..

Bugün benim için tam mesai oldu! Sabahtan beri sokaklardayım. Bugün üç şey paylaşmak istiyorum:

1) Optimum outletteki Media Markt gerçekten büyük ve bu aralar DVD lerde ciddi indirimler var(oraya özel değil tabiki, her Media Markt'ta aynı durum söz konusu:)
Benim bugünkü tercihim Engin Günaydın ve Binnur Kaya'nın oynadığı Vavien. Sinemada gitme fırsatı bulamadım, o yüzden şimdi DVD'de izleyeceğim. Çok merak ediyorum açıkçası çünkü çok konuşulan bir film.

2) Bergüzar Korel ve Tolgahan Sayışman'ın oynadıkları Aşk Geliyorum Demez denen film. Hafif ama eğlenceli olabilir. Denemekte fayda var.

3) Riyad'ın Kızları diye çok enteresan bir kitap. Olaylar Suudi Arabistan'da geçiyor. Orada yaşayan genç kızların hayatlarını anlatıyor. İlginç olan ise şu: Bu kitap Suudi Arabistan'da yasaklanmış. Fakat Batı Dünyası da çok ilgi göstermiş bu kitaba. Çok kalın olmayan bir kitap, okuması da zevkli. Tek problem Arapça isimlere alışkın olmadığımız için karakterler karışabiliyor:)

Haftalık kültür ve sanat notlarım şimdilik bu kadar:) Yeniden görüşmek dileğiyle efendim, esen kalın!

Hiç yorum yok: