17 Nisan 2010 Cumartesi

Men's Fragrance... Drakkar Noir & One Million

Nihayet blogumuza bir şeyler yazma fırsatı bulabildim. Bu yazıda kendi kullandığım ve erkeklere özellikle tavsiye edeceğim 2 parfümden bahsetmek istiyorum.Malum binbir çeşit koku ve marka olduğundan seçim yapmak başlı başına bir dert. Ben de parfüm seçimimde ince eleyip sık dokuyorum ve bu yüzden de çok çeşitli parfüm kullanmam.
İlk olarak sizlere Paco Rabanne One Million'dan bahsetmek istiyorum.Yeni çıkan bir parfüm aslında 2008'de çıktı fakat ben bu mükemmel kokuyu bir kaç ay önce keşfedebildim. Daha çok baharatlı bir esansa sahip ve keskin bir kokusu var, kış mevsimi için çok ideal bir seçim ve oldukça kalıcıdır. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim, bunu beğenmeyen birinin olacağını sanmıyorum. Harika bir koku anlatılmaz yaşanır:) Ayrıca şişesi de çok enteresan altın külçe şeklinde yapmışlar zengin bir görüntüsü var:)
Birçok kozmetik dükkanında bulabilirsiniz. 100 ml olanın fiyatı 125 TL civarı. Ben ise tester olanını aldım çünkü testerların kokusu daha kalıcı:)


Veee gelelim diğerine. Bu parfüm ise benim favorim... Guy Laroche Drakkar Noir. Bu parfümü duymamış olabilirsiniz fakat kendisi aslında 25 yıllık bir parfümdür ama ne yazık ki Türkiye'de satılmıyor, böyle bir koku nasıl burada satılmıyor hayret doğrusu. Bu parfümü alan asla pişman olmaz kesinlikle mükemmel ötesi bir parfüm ve Türkiye'de bilinmediğinden dolayı çok az kişide olması da bir avantaj. Kokusunu saatlerce koklasanız bıkmazsınız o derece müthiş. One Million'a göre daha hafif ve az kalıcıdır, yaz için idealdir. Alın deneyin ve parfüm neymiş görün:)
Tabii zevkler ve renkler tartışılmaz neticede beğeni meselesi ama bu iki parfümü özellikle de Drakkar Noir'i beğenmeyeni görmedim.Bunu ise strawberrynet.com'dan veya Free Shop'lardan temin edebilirsiniz. Ayrıca bunu Kofre olarak da satın almanız mümkün.
Neyse yazımızı çok uzatmayalım, sizlere kendi tavsiye ettiğim 2 ürünü tanıttım eğer ki bi faydamız olduysa ne mutlu bana:)

1 yorum:

Sezin dedi ki...

Yazını çok beğendim arkadaşım, harika olmuş. Çok bilgilendirici. Bu arada Murat da çok güzel yazıyor farkındaysan. Seçtiğim iki erkek de harika çıktı :) Aferin bana :)