29 Temmuz 2010 Perşembe

Karşı cins!

Herkes, kadın ve erkek hakkında herşeyi yazıyor. Ama ben bugün, farklı bir olaya değinmek istiyorum.

Neden film seçimi konusunda karşı cinsimle anlaşamıyorum acaba? Er kişi der ki, ille de aksiyon, ille de savaş filmi olsun! Bense romantik komedi ve dram konusunda tutturdummu tuttururum! Tartışmalar böyle başlar :)

Ben, tartışmaktan usanmış bir vatandaş olarak, son zamanlarda hayli kısa kesip, kendimi aksiyon ve savaş filmlerine vermiş vaziyetteyim açıkçası! Ama kotam doldu sanırım, çünkü daha fazla aksiyon kaldıramayacağımı anladım. Ve ne mi yaptım? Kendime yaklaşık 30 tane romantik komedi ve dram filmi aldım :) Hepsini, karşı cinsim olmadan izliyorum :) Çok gülüp, çok eğlenip, çok düşünüp, süper keyifli vakit geçiriyorum! Ooooohhhh :)

Dünya zaten çekilmesi zor bir hale geldi. Peki gencolar, neden kendinizi daha çok savaş, daha çok kasvetle, ölümle bilmemneyle sıkıyorsunuz? Eğlenmeyi bilelim arkadaşlar. Hadi ama!!!

Bugün izlediğim film: "Our Family Wedding." Hem ağladım hem güldüm diyebilirim :) Herkese tavsiye ederim bu filmi.

Aslında konusu çok klasik, daha önce belki bin defa işlenmiş bir konu. Ama oyuncular başarılı. Sahneler renkli ve zevkli. Sonu da oldukça komik.

Bu arada, bu yazım yanlış anlaşılabilir. Şöyle ki, ben sıkı bir bilim-kurgu ve aksiyon izleyicisiyimdir. Sadece herşeyi dozunda severim!!!
Aynı 30 romantik film gibi :)

Hiç yorum yok: