15 Temmuz 2010 Perşembe

İstanbul geceleri...


Bundan 2-3 sene evvel, İstanbul'un gecelerine aşıktım. Gündüzleri yapmam gereken işlerimi yapar, adeta gece yaşamaya başlardım. Çok az uyur, çokça gezerdim. En sevdiğimse, arabayla biryerlere gitmekti.

Bu yaşadığımız şehirle alakalı olabilir mi acaba? İstanbul, Dünya'da eşine az rastlanır güzellikte bir şehir bana göre. Yaşanmaya değer bir şehir. Ama geceleri başka bir huzurlu olmuyor mu sizcede?

Sinemaya gitmekten tutun, arkadaşlarımla kahve içip sohbet etmeye kadar aktif olabiliyordum gece yarısı. Sabahlara kadar uyumayıp, gezip dolaştığım oluyordu.
Şimdi mi? Şimdiyse geceleri genellikle rüyalarda buluşuyoruz :) Ama yine de mevsim yaz, enerjilerimiz kışa göre daha bir fazla. Özellikle sıcağın ve güneşin çekildiği akşam vakitlerinde.

Çok yaşlı sayılmasam da, eskiye göre yaşlandım sanırım çünkü o günleri özler oldum!!! (Yaşlanmanın ilk ve en sinsi belirtisi :) Hayatta kayda değer bir sıkıntı olmadan herşeye gülebilmek güzeldi. Şimdi daha ağır takılıyoruz, tabiri caizse! Muhabbet konularımız bile değişiyor yavaş yavaş.
Okullar bitti, herkes ayrı taraflara dağıldı. Artık eskisi gibi, tüm arkadaşlarımızla birarada olamıyoruz. Biraraya geldiğimizde de, daha tadına doyamadan zaman tükeniyor.

Olsun, yinede İstanbul'dayız. Bu şehir bizim. Sevdiklerimizle beraber hayatı yaşamaya bakalım, sabahlar olmasın! :)

Hiç yorum yok: