12 Temmuz 2010 Pazartesi

hediyesecmece.com :)

Ben yine fikir üretmeye devam ediyorum! Zaten bu fikirlerin hepsini kendim uygulamaya kalksam, çok geniş meslek sahasına istihdam sağlarım diye düşünmekteyim açıkçası :)

Fikir şu: Sevgilisine, arkadaşına, eşine, akrabasına hediye almak isteyen ama aynı zamanda çok özel ve özgün olmasını isteyen insanlar için -atılgan ve girişimci arkadaşlarıma sesleniyorum!- hediyesecmece.com diye bir internet sitesi kurun! Bu isim alınmamış, benden size armağan olsun. Siteyi kurun ve sonra bana, bu kayıt altında mesaj yollayın ki faydalanalım.

Bu da nereden çıktı diyenlere; özel günlerimiz oluyor. Biz kız kısmısı, erkeklere gömlek, kravat almaktan bıktık değil mi? Gerçi ben sevgilimin bitmek bilmeyen istekleri sayesinde, hediye almakta hiç zorluk çekmiyorum. Kız tarafı olarak da, sonsuz pırlantaya her zaman açığım ;) Ancak zorlanan arkadaşlarım var, biliyorum.
İşte tam da bu yüzden, böyle bir internet sitesine ve cin fikirlere ihtiyacımız var. Emsalleri mevcut ama tümü bilindik numaralar. Yok fotoğrafınızdan puzzle yaptırmalar, yok bardaklara isim yazmalar...
Bunlar eskidi gençler, bizim yeni fikirlere ihtiyacımız var!

Ederini karşı tarafın gözüne sokmadan, onu düşündüğümüzü belli edecek hoş jestler. Ne dersiniz? Biriniz yapar mı? Ben beklemedeyim haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok: