16 Ağustos 2010 Pazartesi

Erkeklerle Kadınlar Arasındaki Yerden Yükseklik Farkı!


Blogumuzun adı, Yüksek Topuklar ve Kol Düğmeleri. Peki niçin bu güne kadar yüksek topuklar hakkında yazı yazmadık?
İşte ben, bugün, bu toplumsal yaraya parmak basmak istedim! Neden mi?

Çok yüksek topuklu ayakkabılardan çılgınca hoşlanan ve alçak topuklu ayakkabılara, tabiri caizse, sümüğünü atmayan ben, bundan iki hafta önce, en sevdiğim çiftlerden birinden ilk kazığımı yedim!!!

Bol yokuşlu ve arnavut kaldırımlı Yeditepe yollarında, ayağımda bir karış civarında topuklu sandaletlerimle sallana sallana yürürken (o gün, o ayakkabıları, oraya giymeye karar verdiğimde, aklımın nereye kaçtığını gerçekten bilmiyorum:) birden ayağımı çok ciddi şekilde burkmamla, topuklu ayakkabılarımla arama kara kedi girdi!!!

Sabah saatleriydi ve benim orada akşama kadar işim vardı. Dolayısıyla ben, çoğunlukla ayakta durarak ve durumu çok fazla önemsemeyerek, günümü geçirdim. Sonraki 3 gün, ayak parmaklarım, meyhane dolması kıvamında, aşağıdan bana baktılar ama ben geçer, normaldir diye kendimi avuttum. Ta ki, bir 3 gün sonra ayakta duramayacak hale gelene kadar!
Neyse, aldım soluğu doktorda. Teşhis: ezilmekten ötürü oluşmuş kemik iltihabı!!!

Spor yok, fazla ayakta kalmak yok, cendere misali ayak korsesiyle dolaşmak var:)

Yukarıdaki ve aşağıdaki resimlerdeki ayakkabılar, ünlü bir modacının tasarımı. Hepimiz biraz abartı olduğunu düşünebiliriz, bu da oldukça normal zira gerçek hayatta bunlara rastlamak imkansız. Ancak kadın cinsinin geldiği durumu açıklamaya yetiyor :)
Erkekler bile, bir süredir aynı tartışmanın içinde. Kadınlar babet giymeli mi yoksa onları kadın yapan topuklu ayakkabılar mı? Tamamına yakını babetten hoşlanmıyorlar. Evet, bende hoşlanmıyorum. Boy ortalaması, global şartlarda, gerilerde duran Türk kadını, bence de babetlere kendisini fazla kaptırmış durumda.

Topuklu ayakkabının cazibesi ise malumunuz:) Ancak canım Türk erkekleri, çoğunluğu bakımsız, ne giyse kendine yakıştığını iddia eden akıllılar, acaba o topukların üzerinde saatlerce durmak nasıl bir şeydir, haberleri var mı? Hiç bir kez olsun, sadece empati amaçlı (!), o topukların üzerinde, 1 saat de olsa durmuşlar mı?

O zaman konuşmayın!!! Çünkü - genelleyerek - takım elbise giyersiniz, söylenirsiniz (yok kravat sıktı, yok pantolon darladı!), kot pantolon giyersiniz, dar geliyor dersiniz, bol belli alırsınız, bütün kadınlar sizin nahoş haşmetinizi görmeye maruz kalırlar!!! Yok efendim kösele ayakkabı vururmuş, kalın çorap sıcaklatırmış!

Peki naylon çorap giyeniniz var mı? Ağda konusuna ise hiç girmiyorum!!! :)

Yani gençler, oradan, oturduğunuz yerden, yok kadınlar babet giymesin, stiletto çok seksi duruyor gibi söylemler, biraz ayıp kaçmakta :)

Bu ne şiddet bu celal diyenlere de; İki haftadır uzun oturma pozisyonundayım, ancak bir arpa boyu yol katettim, hala canım yanıyor da ondan! :)

2 yorum:

canstin dedi ki...

ulan artizler (kadınlar) biz mi giycektik topukluyu, biz mi icat ettik kendimiz için?
kaliteli topuklu ayakkabı alırsa kocan olacak zibidi, ayagın da agrımaz, butun gun de rahatca da giyersin. topuklunun fiyatını veren odur zaten. kaldı ki yokusta bilek burktun diye sen de ben de bilios ki vazgecemiceksin bu sevdadan.
hiiic bize gelip de ne acılar cekioruz bilio musunuz ayagı yapmayın, cekmeseniz de severdik biz sizi, kendinizi guzel gosterceksiniz, seksi olcaksınız diye bunları giyen isteyen yine sizdiniz, şimdi de tıpış tıpış giyiceksiniz.
ağda kısmına hiç girmicem, biz de traşlıyoruz vakvakları hiç sesimiz çıkıyor mu =)
kaldı ki hayatınız da sünnet acısı mı cektiniz ulan? askere mi gittiniz? iki topuklu, ayda 1 agdaya gittiniz diye asilik yapılmaz.
topuklu da giyilecek, gerekirse lateks hemsire kostümü de, bu işler böyle =)

Sezin dedi ki...

Bikere benim kocam bana ayakkabı alırken çok para verir tamam mı!!! O yüzden ona bok atma.Ayrıca sünnet doğumu nötrler!Sen vakvakını jiletliyosun, ağda mı yapıyosun deliiii=) bi konuda hak veriyorum: ertesi gün aynı yükseklikte topukluyu yine de giydim!O zaman benim de, senin hemcinslerinden taleplerim olur ama burada açıklayamam!Yüzyüze görüşelim=) Geçmiş olsun da deme sakın!!!!!