28 Eylül 2010 Salı

Veli Efendi !

   Pazar günü yapılabilecek aktivitelerin en zevkli olanlarından birini, bu hafta biz yaptık! Veli Efendi' ye at yarışlarını izlemeye gittik =)
  
   Çok uzun zamandır gitmek istiyordum zaten, ama bir fırsatını yakalayamamıştık. Öğleden sonra arkadaşlarımızdan gelen bir telefonla, 15 dakika içinde hazırlanıp kapıya çıktık! Elimizde bir gazete, yolda kendimize atlar seçtik ve hayatımızda ilk defa altılı ganyan oynayalım dedik!

   Mekan 60 yıl önce nasıl yapıldıysa, şimdi de aynen öyle. Kendinizi adeta bir Türk filminde gibi hissediyorsunuz :) Bizim gittiğimiz gün, kuruluş yıldönümüydü. Dolayısıyla çok kalabalıktı. Locada yerimizi aldık, seçtiğimiz atlara paraları yatırdık ve soframızı donatıp, başladık yemeğe ve içmeye :)

   Atları izlemek ve o heyecanı yaşamak, gerçekten çok keyifli bir olaymış. Hele de seçtiğiniz atlar üstüste kazanıyorsa. Tabi başlasın hayaller! Para kazanınca, o parayla ne yapmak lazım :) Ancak sporun kısa sürmesi neticesinde, hayallerimiz de kısa sürmek zorunda kaldı.   3. ayakta yatınca, hayallerimize birden veda ettik :)

   Benim için güzel bir gündü. Hatta biraz da binebilseydim, çok daha güzel olurdu :) Saatlerin nasıl geçtiğini anlamadık. Yarış sonunda da Funda Arar konseri vardı. Konserlerden nefret eden ben bile (!) şarkılara eşlik ettim :) Sanırım çok geçmeden bir daha gideceğim!

1 yorum:

canstin dedi ki...

antin kuntin işlerin adamısınız gercekten