6 Eylül 2010 Pazartesi

Geri dönüş :(

Yaz tatili bitti, moraller bozuk. Bundan birkaç ay önce, Gülse Birsel'in son kitabını okumuştum. Bir bölümünde şöyle yazmıştı; "Bence insanlar 50 yaşlarına kadar emekliliklerini yaşayıp, 50 yaşından sonra çalışmalılar. Çünkü en güzel yaşlarımız olan 20-50 arası çalışıp didinerek ve hayattan hiçbir şey anlamayarak geçiyor, 50'den sonra emekli olunca ise yalnızlıktan ve sıkıntıdan şikayet ediyoruz." Ben bu fikri fazlasıyla benimsemiş bir vatandaş olarak, şansım olsa bugün Bodrum'a geri dönerim :)

Çok şahane, hem dinlendiğim hem de eğlendiğim bir tatil geçirdim. Zaman zaman da Bodrum'dan bildirdim siz arkadaşlarıma =) Ama son birkaç günü özet geçememiştim, malumunuz yoğunluk!

Anlatmadan geçemeyeceğim üç konu var. Birincisi Bodrum'lu arkadaşlara: Bodrum'a gittiniz, aynı zamanda iki işi bir arada yapayım, gelmişken saçımı kestireyim diyorsanız (!), doğru İbrahim'e. Hayatımda tanıyabileceğim en başarılı saç uzmanı. Zaten bir yığın da ödülü var. Ulaşmak isteyene, telefonu bende saklı! Buradan ona çok çok teşekkürlerimi iletmeyi borç bilirim =)

İkincisi, Tango Argentina. Dünyanın en şirin restoranlarından diyebilirim. Bodrum Marina'da, sokak ortasında bir Arjantin restoranı. Yemekleri çok güzel, servis kalitesi de bir harika. Ayrıca üç kişilik bir ekip, gecenin ilerleyen saatlerinde sahne alıyor ve çok keyifli bir müzik ziyafeti yaşatıyorlar. İki keman bir de gitar eşliğinde. Fiyatları ise İstanbul'a göre uygun denebilir. Kesinlikle denenmeli derim ben.



Üçüncüsü ise bir klasik: Penguen Pastanesi. The Best Balbademli Dondurma =) Köyümün Roma Dondurmacısı gibi aynı! Çok hoş bir lezzet, şöyle ki, yerken şekerden içiniz bayılmıyor, tam tersine daha da yiyesiniz geliyor! Zaten herkes bilir Penguen'i ama bir kez de ben ekleyeyim dedim. Yedim, iyi de geldi yani =)

Bir yaz daha böyle geçti. İstanbul'a ayak bastık, yağmurlu, karanlıkmı karanlık bir hava. Boğucu nem, bol stresli ve gürültülü trafik. Daha neler neler!!!

Yaşıma yaş kattıkça, güneye göç edesim de artmakta sanırım =) Umarım seneyeki yaz tatili çabuk gelir! Vay İstanbul vay...

Hiç yorum yok: