18 Eylül 2010 Cumartesi

Stressss !!!

Hmmm... Bakıyorum da yazma vakti gelmiş hatta geçiyor!
O zaman geçen hafta neler yaptık bir bakalım.

Okul. Okumaktan bıkanlar varsa eğer, benim yazımı okudukça sıkıntıya girebilirler diye düşünüyorum. Geçen haftamın tamamını okulda geçirdim. Sebebi, yüksek lisans mülakatları. Sanırım ömrümün 3 yılını kaybettim! İngilizce mülakat + sınav, insanı ziyadesiyle gerebiliyormuş, bir kez daha öğrendik =)

Paralı bir okuldan bahsediyorum bu arada. Zaten para veriyorum, peki neden bu kadar kasıyorum diye düşündüğüm sırada, 15 kişi girdiğimiz mülakattan 5 kişi sağ çıktık! Oldukça seçici davrandılar. Tabi bölümün de bu duruma katkısı büyük. Artık bilim adamı olma yolunda ikinci adımımı atmış bulunuyorum :)

Konu kaçtı. Asıl topik stres di değil mi? Hayatımda yaşadığım streslerden daha büyüğünü bu mülakatlarda yaşadım diyebilirim. Girmeden önce, tuvaletim geldi, midem bulandı, ağzım kurudu ve ellerim terledi! Hayatımın sonuymuşçasına bir tavır takındım :) Çıktığımda bütün sıkıntılarım bitmişti ama şimdi de korku dağları bürümüştü! Sonuç ne olacak korkusu.

Yani bu haftam ne kadar uzun zamanda geçti, zaman denen kavram ne şekilde göreceliymiş, stres altında bir insan nasıl davranıyormuş, tek tek yaşadım. Halbuki daha da sevimsiz bir durumdayım artık. Tekrar ders çalışma, tekrar sınavlar, projeler...

Gerçi ben ders çalışmayı seviyorum sanırım. İnek öğrenci diye tabir ettiğimiz bir kalıba, kimya mühendisliği sayesinde büründüm! Şimdiyse profesyonel öğrenci oldum, hayatım boyunca öğreneceğim :)

Bunların dışında beni oyalayan bir faktörüm oldu: Hafızası çok büyük bir i pod :) İçine dizilerimi yükledim ve günün her saati, her yerde dizi izleyebiliyorum! Bu nasıl bir teknolojidir yarabbim!!! Ve bir şey daha: Artık bilim ve teknik dergileri okuyorum =D

Hiç yorum yok: